Retouren en garantie

Onze focus ligt op het leveren van producten die niet alleen aan de verwachtingen voldoen, maar wij proberen deze ook te overtreffen.

Welke service kan ik verwachten?

Bij Studio HKA staat klanttevredenheid bovenaan onze lijst van prioriteiten. Wij streven naar een uitzonderlijke ervaring, waarbij onze toewijding aan hoogwaardige producten en service centraal staat. De lampen zijn met veel plezier en enthousiasme ontworpen en gebouwd en dit gevoel willen wij blijvend overbrengen op u als klant en gebruiker van de lamp.

Hoelang heb ik garantie?

Op al onze producten geven wij een garantie van twee jaar. Dat houdt in dat onder normaal gebruik van uw lamp deze niet kapot mag gaan. Mocht deze toch kapot gaan en komt dit door een fabricagefout of materiaalfout dan valt dit onder deze garantie. Wij zullen de lamp in dit geval repareren, vervangen of indien het een eenvoudige handeling betreft het betreffende onderdeel naar u toesturen zonder kosten. Onze garantie staat los van de wettelijke garantie. Deze garantie verzekert u dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. De garantietermijn gaat in op de dag dat u de nieuwe lamp ontvangt. De garantietermijn veranderd niet na een reparatie of vervanging.

Wilt u gebruik maken van een reparatie of een vervanging onder garantie? Stuur dan een mail naar info@studiohka.nl en leg uit dat u recht hebt op een gratis reparatie of vervanging. Het makkelijkste is echter om Hannes Backer te bellen en het probleem uit te leggen en dan komen wij er vast samen uit.

Gebruiksschade

Gebruiksschade zijn alle schades aan een product die optreden als gevolg van normaal gebruik, slijtage of incidenten die buiten de invloed van de fabrikant vallen.
Wij begrijpen dat een ongeluk in een klein hoekje zit en u ook niet altijd weet hoe u om moet gaan met het product. Ondanks dat dit buiten de garantie valt staan wij voor u klaar om het probleem samen op te lossen.

Met onze coulance regeling proberen wij altijd een passende oplossing aan te bieden voor schades die buiten de standaard garantie vallen.
Voorbeelden van gebruiksschade kunnen zijn:

Lakschade: Krassen, deuken/vervormingen en/of lakbeschadigingen die optreden als gevolg van onvoorzichtige behandeling.
Breukschade: Schade aan een product als gevolg van het laten vallen, stoten of andere fysieke impact.

 

Hoewel wij geen kosteloze service op gebruiksschade kunnen verlenen willen wij u verzekeren dat u kunt rekenen op de beste service. Wij zullen u zo goed mogelijk van dienst zijn door open en transparant te zijn over de mogelijkheden en kosten.